Måndag

Har precis ätit frukost, fick sovmorgon (tack älskling!!) så det blev en sen frukost, men det funkar det med..
Ska väl snart klä på mig lite vettigare och sen fixa lite här hemma.. Det finns så mycket som jag vill göra. Men det som jag bara ska göra är att tvätta några maskiner, diska och sen får vi se vad klockan är och hur min kropp mår.
Ska det vara som igår så kommer dagen bli väldigt lugnt..
Hade såååå ont i ryggen, hade lite sammandragningar och det spände överhuvudtaget i/på magen o sen huvudvärken så klart.. Så framåt kvällen ville jag bara lägga mig o somna o vakna o inte ha ont mer.. O det är bättre idag, bara hoppas att det håller i sig också.. :-)

Märker på våran lilla skithund att hon har en jäkla massa överskottsenergi också.. så det blir nog två långpromenixer med henne idag om hon ska vara lite lugn.. Tror att jag får gå o fixa lite nu o sen ta ut henne o leka lite så kanske hon skärper till sig.. ;-)
Katten skulle nog också behöva göra av med lite energi..

Nej, nu ska jag gå o fixa som sagt så att det är någorlunda klart tills Anders slutar så vi kan umgås o inte tänka på allt som behöver göras..

Ha en underbar måndag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback