melodifestilvalen

Nu ska man snart bänka sig framför tv´n o kolla på melodifestivalen..
Ingen direkt jättehit, jag är inte sådär väldans intresserad men finns inte mycket annat o göra. O så är det ju lite roligt o veta vad alla pratar om sen efteråt.. :-)

Huvudvärken bankar på, Bossi har precis varit ute, Anders jobbar o jag sitter här.. Vilket liv.. hehe.. (skoja faktiskt! Är i sin helhet väldigt nöjd med mitt liv!)
Men i alla fall, nu kanske jag inte ska svamla för mycket.. Ska nog inte sitta här o skriva när jag har huvudvärk.. orkar inte riktigt tänka då, o då blir det mycket konstigt prat.. hehe
Ja,så kan det vara!

Nej, ska kolla om vi har popcorn hemma o smaska på till melodifestivalen!

ha en fortsatt bra kväll!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

kolla modeakuten.se de har läpp percingae där. tänkte på dig när jag såg dem :)

2008-02-11 @ 10:23:35
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback