snörvel o atjoooooo

Ja, som man kanske förstår av överskriften så är jag förkyld.. inget roligt, men det får man ta i dessa tider.. inte många som slipper undan dessa tråkigheter..
Skönt att det inte är något värre.. Hade ju inte varit roligt o få maginfluensa eller så.. :-/
Men lite jobbigt är det allt.. Men man får försöka stå ut, o hoppas på att det inte blir långvarit..

Idag har jag varit på AF igen.. har gjort en ny handlingsplan.. Känns lite töntigt då jag faktiskt inte kan söka speciellt många jobb som kommer ut nu, men det är som det är.. Bara att göra som dom säger ett tag till, sen ska jag väl slippa dom ett tag.. :-)

Hmm.. undrar om jag skrev om att jag varit på ultraljud igen.. hmm... måste kolla det.. Jaha, se där.. det hade jag gjort, då ska jag inte dra det igen. Inget roligt o läsa om samma sak i två inlägg.. hehe..

Fint väder är det idag i alla fall.. Men man känner ju att det inte är vår än.. Det är alldels för kall luft.. Men så länge man håller sig i solen så är det så skönt så!

Har ring till Motala Hundsällskap angående valpkurs också.. O det fanns platser kvar, så jag fick lite prisuppgifter och sådär så ska jag prata med Anders nu när han kommer hem från affären så ska jag ringa tillbaka om han tycker att det låter vettigt.. Kommer ju vara han som får ta största delen av det eftersom det inte börjar förrän i v 13 så det blir alltså den 30/3. Så lilla bebisen kommer ju komma under tiden som valpkursen pågår, så då är det ju inte så lätt för mig o ta det största ansvaret där.. hehe..

Nej, nu ska jag kanske dricka lite igen.. Är så irriterad i halsen, känner mig torr i halsen o det hjälper inte direkt o dricka, men det kanske hjälper en liten stund.. Som tur är så ska Anders köpa hem honung idag så jag kan dricka honungsvatten.. o te med honung.. *mums*
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback