Stressig tid..

Just nu är det hundra och en saker som snurrar i mitt huvud.. Det är så himla mycket att vissa dagar när jag vaknar vet jag inte vart jag ska börja dagen för att det ska bli bra..  Hmm.. fatta ni vad jag menade där?
Iaf, för respekt för personers privat liv så skriver jag ju inte ut allt här som man kanske förstår, men jag kan säga att det är nån i min närhet som har det jobbigt just nu och det blir jobbigt för mig på ett sätt.. Vill ju vara där och stötta o hjälpa så himla mycket mer än vad jag kanske orkar med.. Men i alla fall så gör jag så gott jag kan. O jag vet ju att allt uppskattas, men ibland önskar jag att jag kunde göra mer.

Samtidigt ska jag tampas med att vara gravid.. Förstå mig rätt nu, tycker det är helt underbart! Men jag har ju fått insulin nu, och jag tycker inte om att sticka mig, det gör faktiskt ont.. Eller inte jämt men ibland, sen är det väl olika.. just nu har jag ju fortfarande denna jäkla förskylning som inte vill släppa och då är jag lite känsligare för övrigt också. Dessutom har jag lite sammandragningar när jag stressar på för mycket, o inte alltid lätt att veta gränsen.
Men i alla fall, så det är såna där småsaker som är jobbiga just nu.

Har ju även haft besök av Anders kompis från söndag till onsdag.. Det var trevligt, men samtidigt så blir det ju lite påfrestande.. Inte kunna göra som man vill o allt det där.. Det är ju inte riktigt att bara köra på som man brukar när man har gäster sådär. Då finns det ju en till att ta hänsyn till liksom. Säger inte att det är jobbigt på ett negativt sätt, men ja, nån kanske fattar hur jag menar..

Ja, nu har jag fått skriva av mig en liten bråkdel av allt som händer just nu..
Vissa dagar är verkligen sådär så jag bara vill dra upp täcket över huvudet, somna om o vakna när allt är lite lättare igen!
Det är tur att jag i alla fall har några förstående människor runt mig som ger mig stöd också.. :-)
Tack till er! Älskar er!

Nej, nu blir det en dusch o sen kolla lite på tv innan det är sussa dags..
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Du är bäst lilla tutu.... : )

2008-02-21 @ 21:32:10
Postat av: emma

hoppas det blir bättre med allt. du hinner inte vara på alla ställen hela tiden petra även om du vill.

2008-02-21 @ 22:10:38
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback