tattoo

Ja, idag är det dags för min syster... hennes första.. Hon önskade ju sig pengar när hon fyllde i januari som skulle användas till den.. Den är jättefin, så det blir nog bra. Men hon var lite nervös igår.. ;-)
Lilla skruttan! Eller lilla ska jag väl ändå inte säga.. hon är ju ändå sex år äldre än mig.. hehe..
Men hon är den allra bästa storasystern man kan ha! Det är så otroligt ibland hur vi kan tänka på samma sak o sådär..

Har haft en riktigt jobbig natt i natt för övrigt.. Många tankar som snurra och en hel del tårar. Usch, inget roligt alls när det är så. Men, men.. det går ju över.. Har ju min underbara man som ger mig så otroligt mycket stöd som han bara kan. Visst, ibland hjälper inte ens hans stöd, men det känns ändå bra att veta att han alltid försöker..

Idag ska även Anders på sin röntgen.. Hoppas att han får svar fort nu! Så han slipper gå o grubbla mer över detta..

Nej, nu kanske jag ska fixa det sista.. Kära syster yster kommer o hämtar upp mig snart, ska ju vara hennes lilla stöd när dom sticker in nålen i henne.. hehe... Älskar dig syster! Men jag är enormt avundsjuk på att det är du som ska få göra en tatuering nu o inte jag.. men, men.. får göra min/mina en annan gång, då jag inte har en liten bebis i magen..
Lilla pyret.. älskar dig redan så orehört mycke! Fattar inte hur man kan känna såhär utan att ens ha sett dig.. :-)

Nej, nu ska jag verkligen gå o inte sitta här o snacka massa strunt!
Ha en bra tisdag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback