torsdag morgon

Vaknade idag av att Bossi stod med framtassarna i sängen o pussade mig i ansiktet. Så hon tyckte väl att vi sovit klart.. Ja, ja. bara att klä på sig o gå ut på morgonpromenaden..

Sen dess har jag ätit frukost och nu hamnade jag här. Anders kom hem från jobbet för några minuter sen men ska snart åka o träna.. *elakt* Jag ska väl sitta här som nån liten hemmafru.. hehe. Nej, ska glo lite på tv.. Kanske hoppa in i duschen så man luktar lite gott idag med.. :-)

Idag ska jag inte göra nånting! ska bara ta det lugnt.. Det jobbigaste jag ska göra är att gå ut med Bossi.. Annars så ska jag ligga här på soffan o kolla massor av filmer. Känns som om det är sånt väder idag!
Grått o tråkigt!

Nej, nu har jag huvudvärk!
Ska prata lite mer med Emma o sen ska jag ut med lillskiten och sen slöa som sagt!

Bjuder på en liten bild på våran skithund!

Ha en bra torsdag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Fridah

SÅÅÅ söt hund :)

2008-02-07 @ 09:51:39
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: emma

Söt Bossi är. Kram nallebjörnen från mig och Olof.

2008-02-07 @ 16:10:31
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: emma

de ligger inte där :S jag för la dem på något bra ställe. Du gumman det är okej att du inte kom. Jag sa aldrig pissråtta åt dig utan med. Synd om petra som har ont i huvudet. Stackars lilla Petra. Så sa jag för mig själv. Ordet pissråtta kom aldrig ut från min mun och jag tänkte det inte ens. Annars är vi två duktiga på att använda det ordet eller hur :) Pissråtta :p hehe.

2008-02-07 @ 20:14:43
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback