Torsdag

Idag vaknade jag otroligt utvilad.. Låg till o med o tittade på Anders och log lite för mig själv innan jag var tvungen att väcka honom.. :-)  han är ganska så söt när han sover kan jag lova.. hehe..

Sen när jag väl väckt honom så gick jag ut med Bossi o han gick upp o plockade fram till frukost.
Fattar inte att jag blivit en sån frukostmänniska.. Förr åt jag sällan frukost, men nu för tiden så håller jag på att hungra ihjäl innan jag får frukost på morgonen.. :-)

Nu är i alla fall Anders o jobbar o jag har ätit lunch. Blev en smörgås och mannagrynsgröt idag. *mums*

Har även tränat lite med Bossi idag. Hon är riktigt smart ibland.. Det är så otroligt roligt att träna med henne när man märker att hon verkligen förstår vad det är man vill att hon ska göra.. :-)
Kommer nog bli bra med allt så småningom..

Nu blir det att slappa på soffan en stund innan det blir lite mer träning med henne o sen en promenad i solen.. Så skönt så!

Hoppas ni har en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback