trötter

Ikväll är jag riktigt trött.. Fattar inte varför.. Eller jo, jag har ju inte sovit det allra minsta på dagen idag.. Kanske därför.
Hmm.. ja, ja.. det kommer väl lite efter också efter min o Emmas stockholms visit.. Det var trevligt, men samtidigt skönt att komma hem till lugnet.. :-)
I natt jobbar Anders och imorrn när han slutar så ska han och hans bror J åka o hämta hem tvättmaskinen som blev inköpt idag.. *yeehaa* ingen mer tvättstuga, så himla underbart! Eller jo, ibland om det är mycket tvätt så ska det bokas en tvätt tid, men det kommer i alla fall inte ske så ofta bara vår tvättmaskin är inkopplad..
Efter det ska Anders och jag bege oss mot Linköping.. Shoppa på Ikea o biltema.. Får se om jag får med Anders på en liten repa in på själva ikano huset också.. Kolla lite på mammakläder där.. Är ju ute efter leggings..
J är snäll och ska passa vårat lilla yrväder medans vi är iväg.

Annars då.. Är det något som hänt.. Hmm.. jo, ska förmodligen börja med insulin nästa vecka.. Känns skitjobbigt! Jag vet att det finns dom som har det mycket värre, men för mig är det riktigt jobbigt att börja med insulin. Känns inget bra alls. Men samtidigt så känner jag att jag gör det som krävs för att pyret ska må bra där inne!

Var hos barnmorskan i måndags och hade högt blodtryck.. det låg på 140/90, och det är ju inte det bästa.. så jag ska tillbaka på fredag (om en vecka alltså) o kolla det igen. Får se vad som händer om det fortfarande ligger högt, vilket jag givetvis inte hoppas..

Vill att mina värden ska vara bra ett tag nu så att jag bara får njuta av att vara gravid och inte behöva oroa mig hela tiden..

Ja, ja.. nu ska jag inte sitta här o gnälla.. snart blir det sista utgången med Bossi, eller snart och snart om en halvtimma en timma eller så.. :-)
Men sen blir det sängen.. Är trött som bara den!

Sov gott o dröm sött!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback