Ännu en dag...

.. är snart slut.. Anders kommer snart hem från jobbet o sen blir det till att ta en liten kvällspromenad med Bossi..
Sen ska det krypas ner i sängen o se på tv, innan lilla jag somnar... hehe..
Usch, mitt socker har inte legat bra alls idag. och det leder till att jag tappar matlusten totalt, vilket inte är så bra för då blir jag ju ännu mer trött och humöret åker upp och ner. Får se om jag kanske ska ta en knäckemacka sen.. Brukar gå lite lättare att äta när jag inte är ensam i alla fall, och just nu mår jag lite illa, så då är det ju inte allt för lockande att äta ågot alls..

Kom precis upp från ett bad för övrigt.. Så skönt så.. Låg där i badet och hade fullt med skum runt mig, tända ljus och boken jag precis börjar läsa. Det är vingklippt ängel. Har länge velat läsa den men det har inte blivit av, och nu såg jag att det ska komma en fortsättning på den nu i januari, så då tänkte jag det att det är bäst o sätta fart o läsa den då.. :-)
Den verkar riktigt bra faktiskt.. Precis en bok i min smak. O detta baserar jag på det lilla jag läst, men jag har inte hört nån som sagt att den är dålig så..

Imorrn ska jag bara vara hemma. Ta hand om mig själv och min lilla katt o min "lilla" hund. Ska bli såååå skönt!
Det tar något fruktansvärt mycket på min kropp att vara hemmifrån och fara omkring o ha mig.. Även att det är skönt att komma ut o göra nått annat ibland så är det bra skönt när man får vara hemma en dag igen..*hmm*

Nej, nu ska jag uppdatera mitt läsande av bloggar innan de e dags för annat
Ha en fortsatt bra onsdagskväll!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback