Blodsockerkurva..

image21

Idag är det ingen bra dag kan jag inte påstå.. Humöret går upp o ner som den värsta bergodalbana.. Undrar vad det kan bero på.. Kanske på att mitt blodsocker ligger alldeles fel idag.. Har legat över sju hela dagen..
Usch, jobbigt..
Tycker aboslut inte om det.. Blir orolig att det ska fortsätta vara högt så att jag får börja med insulin.. O då börjar jag även tänka på att det kanske inte är graviditetsdiabetes jag har.. Tänk om det är "vanlig".. Fan, vill verkligen inte det.. Är verkligen jätterädd för det där med att ta sprutor.. Vet inte hur det kommer funka o sticka mig själv på det sättet..
Aja, ingen ide att sitta o oroa sig kanske.. Händer det så händer det..

Usch, nu mår jag illa med.. Har varit så ett par dagar att jag mår illa när jag ätit.
Kanske också beror på att sockret går upp..
Hmm.. ja, ja.. nu ska jag läsa lite bloggar..

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback