dagarna flyger förbi

Fattar inte vart dagarna tar vägen.. Man vaknar o tycker att jag har ju hela dagen på mig.. men så rätt som det är så är det kväll.. Fattar det inte.. Men det betyder väl till viss del att man har nått att göra om dagarna i alla fall, o inte bara sitter o glor..

Imorrn blir det städ dag här hemma.. Vi ska städa, tvätta o se om vi kan göra om lite i sovrummet.. just det ja, skulle ju ringt till pappa också.. aja, det kan jag göra imorrn el så i stället.. Ingen brådska med det.

Jag ska förmodligen ta en fika med mamma också.. Ska bli trevligt. Både att komma ut bland folk och att umgås med mamma. Det blir ju inte så länge, men ändå.. :-)

Nej, nu ska jag titta lite på tv har jag tänkt.. Ska ta o diska med..
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

du har det skönt du petra. en annan får jobba och slita. kanske skulle man bli gravid och få gå hemma och dra :p hehe.. neeej skämtosido. kom för bi salongen och gör mig sällskap. :p

2008-01-07 @ 20:16:23
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback