God förmiddag!

Ja, eller god morgon är det kanske för en del.. Själv fick jag den stora äran att vakna när Anders skulle upp för att göra sig redo för jobbet.. Tog ut Bossi, kom in, åt frukost, la mig i sängen o somnade om några minuter.. Så skönt det är! Sen ringde det i lilla telefonen så jag vaknade.. *hmm* kan inte folk förstå att jag sover!! hehe
Nej, men det var min kära bror som ville kolla så att jag lever.. Han har blivit så gullig på det sättet sen jag blev gravid. Innan ringde han inte allt för ofta om det inte var något dom behövde hjälp med, vilket oftast var barnvakt, men nu för tiden kan han ringa utan att det är nått speciellt han vill.. :-)
Efter en stunds pratande så bestämdes det i alla fall att de ska komma på fika här imorgon.. Trevligt, trevligt.. :-)
Så ikväll eller imorrn förmiddag blir det lite bakande.. Eller, jo.. Det blir det nog.. :-)

Idag har jag aboslut inget inplanerat.. Ska diska, laga mat o ta en dans med dammsugaren bara.. Sen om vädret är skapligt när Anders slutar så ska vi ta en långpromenad..

Fasen, kom precis på att vi faktiskt har tvättstugan ikväll.. Ja, ja.. Skönt att bli av med det..

Längtar nått otroligt mycket till på måndag.. då ska jag till min kära syster med familj.. Min syster fyller ju på söndag o dom små trollen fyller 4 år på måndag!! Fatta vad stora dom börjar bli.. Dom är så söta så.. Dom brukar krama över min mage, o så säger dom att dom kramar bebisen.. haha.. Vilken ide va??
Ska alltså sova där på måndag o umgås lite. Men firandet sker inte förrän den 26/1..

Nej, nu ska jag se om jag har någon frukt hemma. Börjar ju bli lite sugen på nått ju! Nackdelen med att äta frukost tidigt..

Ha en underbar torsdag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback