jobb..

Satt o kollade på arbetsförmedlingens hemsida på lite jobb, men det finns ju knappt några som passar in på mig.. Kollade även på corren o inte där heller.. Det enda som fanns för undersköterskor där var sommarvikariat 2008, då kommer ju jag att vara mammaledig.. så det känns ju lite onödigt att söka.. Fattar inte att det sägs att det skriker efter folk inom vården. Inte inom pendlingsavstånd från Motala verkar det som. Skickade ju inte en intresseanmälan till en chef för tre korttidshem för barn/ungdomar här i Motala.. därifråm har jag inte hört nått alls.. Så jäkla irriterande!! Men jag tänkte att jag ger det en vecka till, sen får jag försöka komma i kontakt med henne så jag kan kolla att min intresseanmälan kom fram överhuvudtaget..

Fasen, vad tråkigt jag har för tillfället.. Inget att se på tv, o jag känner inte riktigt för att sätta på en film.. Men det kommer säkert bli så till sist.
Har ju disken från lunchen kvar att ta hand om också.. *gäsp*
För diskat har jag ju inte gjort förut idag eller så..
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback