regn o åter regn..

Vad tråkigt det är.. Dagen började så fin.. Gick på långpromenad med Bossi vid vattnet och det var så skönt och till o med så varm att jag var tvungen att knäppa upp jackan  en stund..
Men så hinner vi komma in, Anders åker och handlar och vi äter lunch.. Då börjar det mörkna, och till slut så börjar det regna.. Vad trött jag blir!
Så tråkigt när det ska vara sånt väder!
Inget roligt alls att gå ut o gå då, men det är ju det som är lite tjusningen med att ha hund, men måste ut o gå vad det än är för väder..
Tänkte att jag snart skulle ta en liten tur ut med henne igen, men hon sover för tillfället..

Åh, vad jag ser fram emot morgondagen då!!
Ska åka o hämta min systers små troll o sen åka o shoppa i Linköping.. De ska få välja sina presenter.. :-)
Sen åker vi hem till Motala, så ska dom sova här hos oss.. Ska bli så mysigt.. Gäller o passa på. Kära syster yster jobbar imorrn natt så då passar det ju ännu bättre. Så tar hon med dom hem när hon slutar på lördag morgon.

Och på lördag eftermiddag ska vi ju till dom o fira.. Ska bli himla mysigt..
Hoppas bara inte att jag kommer vara allt för trött.. För då blir jag ju på så dåligt humör, o då är det inget roligt.. Då stannar vi nog inte allt för länge.. Eller alltså, vi ska ju naturligtvis stanna o äta o fira klart, men ja.. ni kanske fattar..

Jaha, det är väl vad jag ska göra i helgen.. På söndag jobbar Anders så då ska jag inte göra så speciellt mycke.. Kanske fixa lite här hemma, o vara ute mycket med Bossi.. Bara hoppas på bra väder!

Nej, nu ska jag smaska i mig en apelsin.. igen.. hehe..
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback