seeeeg

Även att jag sovit hur bra som helst i natt så är jag så fruktansvärt seg idag.. Men det kommer väl efteråt.. Blev ju inte allt för mycket sömn natten till igår.
Jobbigt när det blir så.. Ja, ja.. nu ska det väl bli bättre.. Får vila lite idag.. För idag har jag bara mig själv och Bossi o tänka på.. Betty är ju lite mer självgående.. hehe..

usch, är trött på att må såhär konstigt.. Vill ju må bra.. o det gör jag ju korta stunder.. O då känns allt precis underbart, men så börjar hjärtat att rusa eller foten svullnar upp.. O då är det inte riktigt lika roligt längre..

Nej, nu ska jag prata lite mer med Emma på msn, o sen ska jag slappa en stund..

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback