Soft lördag

Idag är det en riktig softlördag! Har absolut inte gjort nånting.. Anders föräldrar o bror + ett par bekanta till dem har varit här på fika. Det var riktigt trevligt..
Anders ligger just nu o läser, tänkte att jag också skulle ta o göra det, men då vaknar säkert Bossi o måste ut, så jag väntar tills hon har vaknat istället..

Kanske skulle ta o börja med middan också.. hehe.. den hade jag glömt bort för tillfället.. Det blir lax (i ugnen), potatis och kall sås idag.. Det är så himla gott.. o så lite ärtor till det.. *mums*

Nej, nu blev jag ju hungrig. Dags att börja fixa det då!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

varför är du inte ute på msn? kommer snart ska bara fixa lite innan men om ca 10 - 15 är jag vid min msn igen kan vi snacka lite :)

2008-01-21 @ 11:03:46
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: emma

pluttan imorgon har jag nog en mobil och blir helt plötsligt i kontakt med omvärlden. det var värst va? så imorgon slår jag dig en signal från min nya mobil. vi får se vad jag hittar för mobil :p hehe.. pappa hade visst ltie krav :p mohaha.

2008-01-22 @ 19:51:27
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback