tankar

Bossi sover, Betty tittar på det eviga snöandet i köksfönstret och Anders är på fotboll.. Då är det bara jag kvar.. Blir mycket tankar i mitt lilla huvud när jag har så mycket tid för mig själv.. En sak som jag tänkt mycket på idag är hur mitt liv håller på att förändras.. Om ca 4 månader ska jag alltså bli mamma för första gången. Känns helt underbart, men samtidigt lite skrämmande.. Klarar jag det här? Blir jag en bra mamma? Ja, såna tankar snurrar. O ibland blir svaret "Klart att jag klarar det, o jag kommer alldeles säkert bli en bra mamma" o ibland blir bara svaret vet inte.. Idag är väl lite en sån dag.. alltså jag vet inte.. Men samtidigt så vet jag innerst inne.. lite komplicerat, men jag hoppas ni fattar.
Klart att det kommer gå bra, detta lill* pyre är så efterlängtat så det finns inte, så vad ska gå fel? Jo, allt kanske..
Nej, nu får jag inte tänka så.. Men tankarna finns där i bakhuvudet vissa dagar..

Ja, nu är det kanske inte så allvarligt som det kanske låter, det är nog mest det att jag har mycket tid att tänka såna här dagar..

hmm.. Funderar på att klä på mig o ta en ordentlig promenad med Bossi, men det är ju så jäkla kallt ute.. o jag vill inte klä på mig allt för mycket, känner mig otymplig för tillfället ändå.. ;-)

Ja, nej.. nu ska jag inte sitta här o dega..

Ha en fortsatt trevlig torsdag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback