1 år...



Det är ett år idag som den här bilden togs, ett år sen jag var med om det mest underbara jag varit med om (tills dess alltså, det har ju hänt ännu mer nu) ett år sen som vi bestämde oss för att det är vi för alltid, ett år sen jag fick den första ringen på mitt finger.. För den som inte kopplat än så är det idag ett år sen som jag och Anders förlovade oss.. Kom på det i morse.. :-) Så vi var ju tvugna att åka till Omberg en sväng o köpa rökt sik.. *mums* Det var ju på omberg vi förlovade oss o så köpte vi med oss fisk hem då också.. Så vi köpte det idag och åt till lunch.. Fattar inte att det redan gått ett år... Fasen vad tiden går fort..

Nu är Anders iväg och hjälper sin pappa med en sak.. Men han kanske kommer om en timma eller så..
Jag sitter här en liten stund.. Molly sitter i babysittern bredvid mig o kollar in vad mamma gör egentligen.. :-P

Nej, nu vill hon komma upp så hon ser lite mer.. Eller är det mig hon vill åt kanske.. hehe...

Hoppas ni har en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

grattis!

2008-06-15 @ 23:28:05
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback