Aj!

Har ont i höger ögonlock typ.. Är svullen och röd och det ömmar fasen när jag blinkar.. Först trodde jag att det var en vagel, men det känns inte riktigt som det, så jag misstänker att det är en inflammation.. Kanske inte skulle suttit med fläkten mot mig i fredags... hmm...
Börja känna det lite igår morse, och sen har det bara blivit värre och värre... *snyft*

Så här ser det ut:
               
Ser ni hur konstiga mina ögon ser ut för tillfället!!!??? Väääldigt jobbigt är det! O ont gör som sagt.. får hoppas att det blir bättre tills i morgon!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du blir bättre vännen.

2008-06-29 @ 22:37:04
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback