Badat

Det blev ett bad men Molly förut.. så mysigt så.. :-) O så har vi ätit kvällmat.. baguette med skagenröra..*mums*
Nu sitter jag här och har precis gett Molly lite mat.. ska snart försöka pumpa ur lite också.. hehe...

Blir trött på en del människor ibland.. att det ska vara så svårt o veta hur man beter sig i sociala samanhang... fattar det inte!
Men, men... så kan det va... nu tror jag att jag ska prata lite med min kära mamma på msn... trackasera henne som vanligt.. hehe...

Natti natt
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en fortsatt bra kväll. :)

2008-06-26 @ 20:53:47
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: Mamma!!

Du trackar väl aldrig mig..Du vet ju att jag finns här för dig eller rättare sagt för er.

Älskar er!! Kram

2008-06-27 @ 09:59:47

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback