Bild från igår

Tänkte lägga in en bild från igår på mig o min syster.. Det är när vi är påväg ner till stan.. Var tvugna o stanna o fota lite.. hehe...


Ja, så såg vi ut.. syns ju inte vad vi hade på oss, men det spelar ju ingen roll.. hehe...

Vad det känns att man inte är van vid att vara ute på nätterna sådär.. Är helt slut idag.. Tyvärr så kommer jag ju säkert att vakna till tills ikväll då det är dags att sova.. Men ska försöka hålla mig vaken tills det är dags att lägga sig för natten så är det ju större chans att jag kan somna skapligt...

Fan vad tråkigt det är då.. Anders börjar verkligen jobba i morgon efter fyra veckors semester.. Kommer kännas så fruktansvärt tomt så det finns inte.. Tur att jag har Molly hemma som bara är mer och mer vaken på dagarna.. O hon är mer och mer med o tittar o ler och gör ljud ifrån sig.. Så himla mysigt!!

Nej, nu blir de att kolla runt lite o sen blir det tv tittande innan det är dags kvällsmat, dusch och säng gåendet.. hehe..

Ha det bra!

Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Syster yster

vilka babes... iaf om vi får säga det själva va.... hihihi... love U och tack för en trevlig kväll... Puss

2008-06-29 @ 22:36:59
Postat av: emma

vilken fin bild på dig och sin syster :) Ni var nog de snyggaste på Harrys. Har du varit och klippt dig? Du är super snygg i din lugg.

2008-06-29 @ 22:38:12
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback