Bloggdesign

Har börjat o leka lite med min bloggdesign... Inte så svårt som jag trodde... Men det är lite jag kört fast på.. Men får hoppas att det löser sig.. Roligt är det i alla fall..
I morgon är det dags för dop... phu, ska bli skönt när det är över.. Är mycke o tänka på... Har säkert glömt hälften... hehe.. men skit samma! Jag är småbarnsförälder! :-D
Just nu sover lillan o Anders håller på o förbereder maten tills imorrn..
Jag ska gå o kolla på vad jag ska ha på mig på dopet imorrn... jobbigt värre..
Anders har redan valt vad han ska ha.. så det är jag o Molly kvar.. Eller Molly ska ju ha dopklänning under dopet, men efter ska hon ju ha nått fint på sig..

Ja, kanske bäst att sätta fart så man kommer i säng nån gång. Har suttit ett tag vid datan nu... hehe

Skriv gärna vad ni tycker om den nya designen!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var fint precis som min lilla ängel till dotter..Det känns att det är väldigt mycket du det här..Kram!!!

2008-06-27 @ 22:04:37
Postat av: emma

vad rolgit med ett dopp. tror ni kommer få en fin dag imorgon.. hoppas att ni får ett toppen väder.

2008-06-27 @ 22:08:07
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback