BVC

Nu har vi kommit hem från BVC.. Gick så bra så.. Gillade verkligen barnläkaren. Har var rolig.. :-)
Hon vägde nu 6090 gram o var 58 lång.. inte konstigt att storlek 56 börjar bli smått.. hehe.. Lillan växer så det knakar med andra ord..
Idag ska vi inte göra allt för mycket.. Ska ner till stan en sväng sen o kolla på en knägrej till Anders.. O träffa Anders mamma en snabbis.. Trevligt, trevligt!
Nu ska det snart bli mat är det tänkt.. Blir nog vårrullar o ris tror jag.. hmm.. är hungrig men känner inte för något. Jobbigt när det är så. För när det är så så är det så lätt att jag bara struntar i att äta istället.. Men, men.. så kan det vara..
Nej, nu ska jag fixa lite annat..

Ha det bra!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

Då kan ju lillan snart ha klänningen hon fick utav oss :)

2008-06-17 @ 20:04:33
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback