efterkontroll

Nu har jag varit på efterkontroll efter förlossningen.. O jag var som ny sa min BM... hehe... hon menade att det inte syntes något efter förlossnignen. syntes inte att det hade hänt något alls.. vilket var skönt. Sen tog hon ett cellprov också.. Otäckt, men det är ju bättre att upptäcka i tid om de skulle vara nått galet...
Iaf. allt gick bra och nu ska jag börja äta cerazette igen.. kommer bli svårt till att börja med o komma ihåg dom...
Funderar på o ta ett bad med Molly sen... :-) Nu när jag varit på kontroll o allt såg bra ut.. Om hon badar med mig så kanske hon kan tycka att det är okej att bada o inte illskrika hela tiden.. hehe

Nej, nu ska Anders och jag titta på en film.. Molly har ätit nyligen och precis somnat..

Ha det!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: sara

Va mysigt me bad!! Å va tur att det gick bra för er å att allt verkar va i sin ordning! Molly va ovanligt, vanligt å fint på samma gång:-)

2008-06-26 @ 20:51:51
URL: http://venividivisa.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback