Fredag

Phu.. nu vill jag att det ska lösa sig med försäkringskassan. Sorry att jag tjatar om det, men det hänger som ett orosmoln över mitt huivud.. Skitjobbigt rent ut sagt!
Men dom ringde idag igen. Inget mer har hänt men nu sa hon att en del av pengarna kommer i alla fall så fort dagsersättningen är klar.. Så det är ju positivt..

Idag ska Anders till sin sjukgymnast, får se vad han säger.. Sen ikväll om det är fint väder så ska vi gå ner till starten för vätternrundan o kolla lite. Syster med barn skulle också komma o gå lite med oss om det var skapligt väder. Så det blir ju roligt i så fall..

Nu sitter jag med en väldigt trött Molly i famnen.. Lillstumpan.. Hon har lite svårt att koppla av ibland.. Men snart så somnar hon nog..

Nej, ska nog försöka läsa lite om Molly somnar nu.. Fick ju hem tre böcker igår.. Vill läsa alla på en gång.. :-)

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback