hmm

Idag är det sjukt varmt!! Orkar fan inte med nått, men det är ju inget roligt o bara sitta o glo heller..
Har varit på avslutning på valpkursen idag. Gick bra, eller vad skulle gå dåligt.. Det var ju inget speciellt som gjordes. Men efter det åkte vi till Medevi brunn där det var leonberger utställning.. Så himla härligt.. Vi ställde dock inte Bossi, tyckte hon kunde få ta det lite lugnt o bara titta lite idag.. :-)
Men vi träffade AnneLie där Bossi kommer ifrån. Hon var helnöjd med hur Bossi ser ut så om det bara ser bra ut på röntgen sen när det är dags för det så kommer det bli valpar efter våran skithund..:-D

Annars så är det som sagt sjukt varmt idag, vilket sätter sig på mitt humör.. grr...

Nu ska Molly visst ha lite mat påminner hon mig om.. hehe..

Ha det bra, o sola säkert!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback