Konstigt

Molly har varit så kinkig sista dagarna.. Vill inte att man lägger ner henne alls, o när hon till sist somnar så sover hon bara en liten stund o sen vaknar hon.. Läser en bok om spädbarns utveckling och om den stämmer så är hon nog i en utvecklingsfas just nu. Då är dom tydligen lite "jobbiga" en liten period... Hmm.. kanske kan vara så.. Vad vet jag.. :-)

Nu får vi snart tillbaka bilen o då blir det att åka o handla.. Men de känns inget lockande.. Dan innan midsommar som det är kan det nog vara en del folk.. hua mig.. men, men.. handla måste vi antar jag.. Har iaf varit o köpt hundmat.. Vi gick dit.. Skönt med en promenad och vi hade tur, för regnet kom inte förrän vi nästan var ända hemma.. *phu*

Usch, jag är på sånt konstigt humör.. Ena stunden är allt bra, o nästa har jag inte lust o hitta på något.. Är hungrig men har ingen matlust.. undrar om det kan vara lite hormoner som spökar..

O så har jag ont vid min nya piercing... Jag vet att jag inte har någon rätt att klaga.. men det gör jag ändå.. Min blogg, mina ord.. vill jag klaga så gör jag!

Är allmänt irriterad idag känner jag... *grrr*

Ska gå o gömma mig under täcket med Molly så kanske jag mår bättre o hon kan sova lite längre stund..

Ha det!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback