Kväller

Ja, nu är det alldeles straxt dags att krypa till kojs. *gäsp*
Ska se på film o mysa.. Molly vill nog ha lite mat snart med... Finns inget mer underbart än dom stunderna som vi ligger i sängen hela familjen och myser.. På morgonen brukar t o m Bossi komma upp en sväng.. hihi..
*mys*
Nu sitter Anders och kollar på fotboll med Molly på magen.. Dom är så söta så det finns inte.. :-) Men nu börjar nog lillan vakna o då kurrar det nog i hennes lilla mage..

Ha en fortsatt bra kväll och god natt!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

kritvit ;) ses på en snabbis visit dagen efter midsommar innan vi åker hem till mig :)

2008-06-16 @ 17:05:21
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback