Måndag

Hua mig vad det är varmt! Jag klarar verkligen inte värmen särskilt bra.. Vet inte om det har med amningen o göra, för riktigt såhär jobbigt kan jag inte minnas att jag tyckte att det var förr.. Men, men.. Det är bara att stå ut, inte mycket annat man kan göra.. Men gnälla lite lite måste jag få göra! Hehe..

Idag har vi bara varit hemma.. Så skönt så det är inte sant.. Har bara varit iväg till affären och köpt en babysitter också, men det tog vi samtidigt. Så förutom att ha varit ute med Bossi så har vi bara varit hemmifrån i en timma idag. Kan behövas en hemmadag ibland. Speciellt en hemmadag som det inte kommer någon hit heller.. Alltså inte för att jag har något emot att ha gäster, men det är bra skönt att bara få vara våran lilla familj för oss själva ibland också. Det händer ju inte allt för ofta direkt.. :-)

Imorgon ska vi på första föräldragruppen. Ska bli intressant och se vad det är för nått.. Kanske kan träffa någon att umgås lite med.. Känner ju inte allt för många här i Motala, och jag har ju inget körkort så det är inte bara att dra iväg nånstans heller.. Så det skulle vara kul o kunna träffa någon att umgås lite med ibland sådär. Men vi får väl se vad det är för folk.. Kanske inte alls är någon som passar mig eller hur man ska säga.. man ska ju gärna ha lite gemensamt om man ska umgås kanske.. hehe..

Nu ska jag snart ut med Bossi tror jag. Om inte Molly vaknar för då måste nog hon ha mat så då får Anders gå ut med Bossi.. :-) Helt underbart att Anders har semster nu! Kommer kännas riktigt tomt när han jobbar första passet sen när hans semester är slut.. Men det ska jag inte tänka på nu.. Nu ska jag bara njuta av att ha honom här hemma hos oss hela dagarna!

Ha en fortsatt bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback