måndagen är snart slut

men det finns fortfarande tid att mysa lite innan det är dags att sova. När Anders har sett klart på fotbollen så ska vi se en film o mysa.. :-) Älskar verkligen våra kvällar.... Idag har vi gått igenom lite kläder.. Skönt att ha det lite sorterat och uppdelat så det bara är att plocka fram när det behövs..
Men vi har kommit fram till att Molly inte har speciellt mycke kläder för tillfället.. som passar bra just förtillfället.. Kanske ska till stan på torsdag o kolla lite på kläder till henne.. Ska bli kul i så fall.. Hon behöver lite nytt också eftersom det mesta hon har framöver är sånt som hon ärvt av kusinerna.. O det är ju kanonbra! Men lite nytt måste hon ju få ha också!
Ja, ja.. det blir som det blir.. :-)
Lillan sover just nu.. Hon är så otroligt söt när hon gör det! *pussar på henne*
Nu ska jag faktiskt umgås lite med familjen och prata klart med min kära syster!
Natti natt!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback