mitt underbara liv..

Idag har jag och Molly varit hos min kära syster medans Anders bytte förråd.. Det var så trevligt så.. :-) Har smitt lite planer.. hehe..
Min kära syster.. :-) Så mysigt o vara med henne ibland.. Känner när det är länge sen att jag längtar riktigt efter henne.. Ja, så är det ju för fler i min familj att jag saknar dom om de e länge sen, men ja.. nu skrev jag ju om henne.. :-)
gårdagen var jätte trevlig! Mycke god mat o trevligt sällskap.. :-)
Nej, nu  e de tv dags innan man ska krypa ner o mysa.. ;-)
Ha de!

Jag o min syster igår.. :-)
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

vilken fin bild på er :)

2008-06-22 @ 16:09:08
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Gerd (mamma)

Oj vilka vackra döttrar jag har!!

2008-06-23 @ 16:19:54

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback