morgonstund

Sitter med mitt kaffe, som blev väldigt starkt idag :-), har precis ätit frukost, Molly sitter i babysittern en stund.. Ville inte ligga kvar o sova när mamma gick upp.. O Anders är o tränar hos sjukgymnasten.. Ja, så ser det ut för mig just nu..
Sen ska Anders hålla på med förrådet.. Vi ska ju byta till ett som ligger på våran gård. Det ska han göra fram till lunch, sen efter lunch blir det en repa på stan.. Hann ju inte med det igår som det var tänkt, men idag ska vi försöka.. :-)

Usch, vad jag är trött idag! Molly ville inte sova igår så efter mycket bärande, ammande, vyssande och allt möjligt annat som man försöker med så somnade hon tillslut... Då var jag så trött att jag somnade direkt jag också.. Phu, vissa kvällar är jobbigare än andra kan man ju säga.. :-)
Men det är väl så det ska vara..

Nej, nu ska jag dricka mitt kaffe o sen ska jag fixa i ordning oss lite..

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback