Oj, oj, oj

Nu har jag varit på mitt första krogbesök.. var riktigt roligt faktiskt.. Men saknade såklart min lilla familj.. :-) Men Anders var ju hemma med Molly och det känns så tryggt så! Han är en underbar pappa så det är aldrig några problem..
Just nu ska Molly snart äta.. får bröstmjölk i flaska som jag pumpat ut under veckan.. Det är Malin som får den stora äran att ge henne... hehe...

Molly var så duktig på dopet igår så det är inte klokt! Hon var vaken hela tiden men inte gnällig eller så.. hon log till och med lite på slutet.. :-)
Hon är en riktig liten snutteplutta!

Nej, nu ska jag vara lite social med syster yster och hennes små troll... hehe..

Ha det!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Celine

Va kul att det gick bra! Lycka till i fortsättningen.

2008-06-29 @ 12:05:20
URL: http://celinehocaoglu.blogg.se/
Postat av: emma

ingen är bättre än dig :) Vad roligt att du varit på din första krogen runda. Vi får ta någon snart med. Efter sommaren då jag är lite ledig ;)



Vem fick äran att hänga med dig ut din syster?



Vad bra att dopet hade gått bra.

2008-06-29 @ 14:05:27
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback