Regn...

Fasen vad det regnar ute! Inte klokt! Typiskt också... Jag är ju ensam med Molly och Bossi idag och Bossi måste ut iaf en gång innan Anders kommer hem vilket innebär att slutar det inte regna så måste jag dra ut Molly i regnet... hmm... o ja, jag vet att det finns regnskydd till vagnar.. O det har vi, men är hon vaken så avskyr hon att ha det över sig.. hon ser ju inget då.. och då blir det absolut ingen skön promenad.. Då blir det stress, regn och barnskrik hela vägen... hehe.. kan man vara utan.. :-)
Just nu sover lillan på våran säng omringad av massa kuddar... hehe.. Hon vaknade typ vid åtta när Anders höll på o fixa för att åka till jobbet och sen skulle hon inte somna om, vilket jag tyckte var riktigt elakt.. Jag som var så trött! Orkade knappt hålla ögonen öppna, sen när jag väl piggnar tilj, ja då kan hon somna..  Min lilla skitunge! :-)

Nej, om man skulle ta tag i disken och sen klä på sig lite och ta tag i den här dagen, så det blir nått av den.. Tiden går fortare om man gör massa saker och jag vill att tiden ska gå riktigt fort idag så att Anders kan sluta jobba och komma hem!

Ha en bra dag, o hoppas att det inte regnar allt för mycket på er!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback