seg

Fy vad seg jag känner mig... Molly har inte sovit något vidare i natt, inte varit ledsen men knölat omkring o varit kinkig.. Skulle äta typ hela tiden. och när hon är sån så blir det att jag inte får sova så speciellt mycke.. men,men.. vad gör det om hundra år? Nu sover hon lite i alla fall.. Hon är så fin idag.. Har nya kläder på sig.. Min lilla skruttunge... :-)

Nej, kanske skulle ta o klä på sig lite vettiga kläder.. går runt i myskläder..Vi ska försöka hinna med o köpa hundmat idag med.. Eller inte försöka, utan vi måste! Annars så blir det lite för dåligt med mat för Bossi tills på lördag o så kan vi inte ha det! Så vi ska köpa! Bara komma på hur det ska gå till.. Anders är nämligen o lämnar våran bil hos en man som ska bygga en hundbur åt oss så vi har ingen bil igen förrän vid klockan fem.. men nån djuraffär borde väl vara öppen till sex idag så vi kan köpa? Hmm.. kanske bäst o kolla upp det...

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback