Aj, aj, aj..

Min graviditet har verkligen börjat göra sig påmind.. Är nu uppe MINST två gånger per natt o kissar, jag känner mig klumpig, har ont i ryggen o orkar inte gå allt för långa sträckor.. För att nämna några saker.. Tycker dessutom att det blivit värre de senaste dagarna.. hmm.. orkar inte alls med Anders tempo när vi är ute o går med Bossi.. Får be honom sakta ner flera gånger för att det spänner.. Men det gör han så gärna så.. Han brukar bara titta på mig o le.. Han är bra söt han...

Nu har han åkt iväg till jobbet.. Jobbar tills imorrn bitti.. Hatar när han jobbar natt.. Känns inget roligt alls o sitta här.. Speciellt inte på fredags - o lördagskvällar.. Då känner man sig lite ensam o bortglömd.. men, men.. så kan det vara ibland..
Får mysa lite med Bossi o Betty istället.. Även om de inte är så sociala på kvällarna.. Ligger helst o sover i sovrummet med öppet fönster så att det blir svalt o skönt..

På tal om det.. Bossi sov jätteoroligt i natt... Till sist gick jag upp o öppnade ett fönster och då sov hon bättre.. Så hon tyckte nog att det var varmt lilltjejen..

Anders hittade den första fästingen på Bossi i morse.. ÄCKLIGT!! Det är det absolut värsta med att ha hund måste jag nog säga.. tycker att de e så obehagligt! Men Anders tog bort den.. Jag behövde bara hålla Bossi så att hon var still så han fick med hela.. Blä...

Om man kanske skulle göra lite nytta nu då..
Hmm.. skulle behöva prata med min kära syster yster också, men jag vågar inte ringa riktigt.. Har för mig om att hon skulle jobba natt nu nån natt o vill ju inte ringa o väcka henne.. hmm.. Kanske skicka ett sms o be henne ringa mig när hon får tid.. Så får det nog bli.. Vilka problem jag har va?? Hehe..

Ha en fortsatt trevlig fredag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback