Drömmar o kroppen

Har mycket funderingar som snurrar i mitt lilla huvud idag.. Har drömt en hel del i natt o sitter o funderar vad de kan betyda.. Skriver inte ut vad drömmen handlade om för det finns säkert nån som tolkar in i det för mycket men ändå.. Skulle vara roligt o veta vad den betydde.. Den var både rolig o lite läskig..
Ja, ja..

Satt nyss o funderade på kroppen.. Det är en konstig sak egentligen.. Alltså, alla pratar så mycket om att träna o äta rätt o klart att man ska ta hand om sig på det sättet, men jag kan ju säga att ta hand om min kropp på andra sätt är jag kass på... Att vila på riktigt tex.. inte lägga sig i soffan o göra massa annat, utan bara vila...
Och utsidan på kroppen alltså huden... Det är jag riktigt kass på... Glömmer jämt o smörja in mig.. Kommer kanske ihåg det 10 % av gångerna jag duschar.. Hmm.. inte konstigt att jag har mina torr perioder..

Nej, nu ska jag inte tråka ut er med detta.. Ska äta klart min fil med skivad banan i.. (sen frukost) o sen ska jag tvätta lite o fixa lite i "lilla" rummet.. Hoppas bara att jag orkar göra allt som jag tänkt..  Blir ju så¨fruktansvärt trött av ingenting just nu.. hehe...

Hoppas ni har en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

tack skitunge. Ses snart?

2008-03-24 @ 09:31:22
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback