Längtan

Läste precis en blogg som jag läser så fort jag får tillfälle att hon eller dom ska man väl säga, har fått sitt tredje barn nu... Så underbart.. Kan inte riktigt beskriva hur mycket jag längtar tills det är dags för oss..
Få se vem det är som gömmer sig där inne, hur h*n är, hur h*n kommer se ut o så vidare..
Kan knappt fatta att om ca 63 dagar så ska vi bli föräldrar.. Vi ska verkligen ha en liten bebis här hemma som är vår dotter eller son.. Helt sjukt!
Men i natt drömde jag att det var en pojke.. hmm... dom säger ju att man innerst inne ofta vet vad det är, men det vet jag inte om jag tror på.. För det pendlar väldigt mycket mellan att vi tror att det är en pojke o att det är en flicka.. :-)
Men vi är ju nöjda med vad det än visar sig vara..

Nej, nu ska jag inte sitta här o vara sentimental.. Ska ta tag i disk o dammsugning. Sen in i duschen o fixa mig efter det.. Idag är det sista gången på föräldra förberedelsen.. Ska bli kul faktiskt.. Även att Anders säger att jag är värdelös på avslappningsövningarna.. hehe..

Ha en underbar måndag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback