Lördag

Lördag förmiddag o jag har just avklarat frukosten, bara att ta vitaminer kvar. Men blev lite illamående efter frukost så de får vänta en liten stund..

Idag är jag ensam hemma. Anders jobbar ju dygn nu.. :-/
Så idag ska det bli lite tvättat har jag tänkt och sen ska jag väl ta en eller flera långpromenader med Bossi sen SKA jag hinna med att ringa Emma idag!!!!
Det har varit helt kaos nu ett par dagar och på kvällarna slocknar jag typ så fort jag sätter mig ner, men idag ska det bli av!
Tror väl att hon jobbar idag så det blir väl i eftermiddag som jag ringer antar jag..

iaf.. Så kan det vara..

Annars så blir det att ta det lugnt idag.. Ska inte göra nått speciellt. Känns skönt att ha en hel dag där inget jätteviktigt är inplanerat.. Det händer inte så ofta längre..

Imorrn ska jag, Anders o Bossi åka till Mjölby o gå ut o gå i skogen med pappa o Kitty (hans scäfertik).. Ska bli så trevligt så det finns inte! Det är så roligt att vara med pappa o Kitty.. Se samspelet mellan dom.. Kan bara önska att man får hälften så mycket med Bossi.. :-)

Nej, nu ska jag slappa en liten stund innan de är dags för promenad..

Ha en bra lördag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback