Lördagsmogon

Klockan är snart halv tio o jag sitter o äter min smörgås just nu.. När jag är klar med frukosten ska jag hoppa in i duschen o sen ska jag göra i ordning mig lite.. Ska till min bror och hans familj på lite fika idag på förmiddan.. Ska bli trevligt.. Men kommer väl vara helt slut efter det, brukar bli så när vi varit iväg nånstans.. Sen i eftermiddag så kommer Emma hit.. Undrar om inte hennes pöjk skulle följa med också.. hmm.. tror det... Men i alla fall..
Ikväll sen blir det mys i soffan framför melodifestivalen.. Är ju som jag sagt tidigare inte sådär jätteintresserad, men det är lite roligt att se vilka som går vidare.. :-)

Ja, nej... nu har jag verkligen inte tid att sitta här o slöa..
Hoppas att ni får en riktigt bra lördag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback