Lunch

Sitter o intar min lunch här framför datorn.. Det blev mannagrynsgröt o knäckebröd idag.. orkade inte riktigt något annat.. :-)

Funderar på vad jag ska hitta på resten av dagen.. Ska hänga upp tvätten när maskinen är klar, men sen då... Har ju ingen direkt ork att göra så mycket egentligen.. Men nått skulle ju vara kul o hitta på.. Kanske blir ett litet hemmaspa ikväll.. Kan vara skönt..
Men samtidigt är det inget roligt att hålla på med sånt i sin ensamhet.. tycker inte jag i alla fall.. usch, nu blev det synd om mig också för att jag är ensam idag..
Men, men.. sånt är livet..

Jag vill att det ska vara maj nu o att pyret ska komma till världen!!
Kan knappt vänta tills det är dags.. inte för att jag ser fram emot själva förlossningen kanske, men det som kommer efter.. :-)

Nej, nu ska jag kolla igenom lite papper från arbetsförmedlingen innan det är dags för lite vila igen.. Visst är det härligt att vara gravid o få vila när man känner för det utan att ha massa förklaringar till varför.. :-)
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback