måndag kväll

Vad den här dagen har gått fort då! Fattar inte hur det går till. Var ju på föräldra förberedelsen idag, o det var riktigt roligt idag. Blev uppdelade i två grupper, killar o tjejer var för sig. O sen skulle vi diskutera om allt som vi ville i princip.. Det var roligt o höra vad de andra hade för tankar inför förlossning o livet med en bebis.. :-) Vad lika man kan tänka fast man är väldigt olika..

Efter föräldra förberedelsen så gick vi till telia butiken o Anders köpte en ny mobil, så jag fick hans gamla.. så nu har man nytt nummer igen.. hehe.. Men jag ska ha kvar den gamla en liten stund till, eftersom jag har pengar kvar på det kortet så vill jag ju slösa upp dom först.. :-)

Annars så har det inte hänt så mycket idag, eller jo, det har hänt massor, men inget som är så intressant för andra att läsa om.. I o f så vet jag inte om det är så intressant att läsa om de jag skriver heller, men sluta läs då! ;-)

Nej, nu ska jag titta lite på tv o mysa med maken..  Den mest underbara man som finns!


Ha en bra kväll o sov gott!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

du skicka ditt nr till mig :) Emma kan inte vara utan Petra. Puss på dig gumman.

2008-03-10 @ 20:13:22
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback