onsdag

Har varit på arbetsförmedlingen idag igen.. Gruppmöte.. Känner verkligen att det ger mig mycket.. eller kanske inte!
Fattar inte varför jag ska vara med.. För jag har inte samma krav på mig som de andra. Inte riktigt i alla fall, i o m att jag snart ska ha barn så måste inte jag ta kontakt med massa företag m.m..
Men i alla fall... Nu är det ett möte kvar, sen ska jag väl inte behöva göra så mycket mer tycker jag..
Nästa möte är 15/4 har jag för mig om... o då är det ju inte ens en månad kvar tills pyret är beräknat att komma till världen..

klockan nio idag ska jag se på tv... men det blir inte GA som vanligt idag utan det blir barnmorskorna på ettan.. Får se hur jag känner inför förlossningen sen.. hehe..
Kan ju säga att just för tillfället är det inget jag ser fram emot.. Eller jag ser fram emot att få ha pyret hos mig men inte själva förlossningen.. Tror inte att de e så många som fattar egentligen.. Men, men... sånt man får leva med..

Fasen, vilken huvudvärk jag har nu då..
Jobbigt.. Ska nog ta ett litet bad när barnmorskorna är slut.. Det håller ju bara på en halvtimma så..

Nej, nu ska jag prata klart med min kära syster yster på msn.. O mamma o msn slutar o muppa sig för henne så hon  kan prata..  o inte bara loggas ut hela tiden..

Ha det!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback