Pappren är inlämnade!

Nu har jag varit på arbetsförmedlingen o lämnat in ett papper o sen har jag även varit på försäkringskassan o skulle lämna moderskapsintyget eller vad det heter.. Men dom hade stängt så jag lade det i deras brevlåda istället.. Får ringa på måndag o kolla så det verkligen kommit in.. :-)
Idag ska vi ut i skogen med bossi o så ska min pappa o hans tjejja med också.. Men det blir i eftermiddag när lilla pappsen slutat jobba! Innan det ska vi ut till Charpman o köpa hundmat o kolla på nån sån där fysprej.. Eftersom vår kära lilla Bossi ätit på tapeten i sovrummet.. *morr*
Bjuder på två kort som är tagna på henne häromkvällen då vi var ute på långpromenad.. :-)


O en bild från när vi låg o myste i soffan hon o jag.. :-)


Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Camilla

söt vovve

2008-03-14 @ 12:23:49
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback