Påskafton

Det är alltså påskafton idag.. O känns det nått speciellt.. NEJ!!
Snöar ute och är apkallt!
Kom precis hem från påskmiddag hemma hos Anders föräldrar. Även hans syskon med barn var där.. Helt okej, men mår inte riktigt hundra idag så det hade varit lika skönt att vara hemma o ta det lugnt.. Plus att jag är ju inte sådär jätteförtjust i påskmat heller, som faktiskt är en mindre variant av julmat, så det är ju inte så spännande..
Fick ett påskägg av Anders i morse.. Han åkte iväg till affären när han skulle ta ut Bossi.. Så hon fick sig en biltur på morgonen.. hehe..

Annars så händer det inte så mycket just nu.. Mår som sagt inte speciellt bra för tillfället.. Mår illa till o från o mår jag inte illa så har jag världens halsbränna som ingenting hjälper mot..
Börjar faktiskt bli lite trött på det nu.. Känns som att pyret får gärna komma snart så jag kan må lite bättre igen.. Tror att jag kan bli på lite bättre humör rent allmänt om jag får må bra ett tag snart. För nu har det inte varit allt för roligt o det sätter sig ju på humöret tyvärr..

Har ingen lust med nånting nästan.. O det jag vill göra, det orkar jag typ inte göra..
Ja, så kan det vara.. Men det är ju inte allt för lång tid kvar nu.. Bara hoppas att det går fort.. Vilket det säkert inte kommer göra.. Tiden kommer säkert snigla sig fram.. Positiv jag är va???

Nej, slänga sig på soffan o kolla på tv då kanske.. Roligare än så blir det inte denna dag..

Hoppas ni har det bra där ute!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback