Skogen nästa

Idag ska vi alltså ut i skogen med vovvarna jag o Anders o pappa.. Ska bli mysigt, trots vädret.. Det struntar vi i o hoppas på det bästa! :-)

Har sovit skapligt i natt men varit uppe o kissat två gånger.. Det är inget roligt när man bara vill sova.. Sen har jag drömt massa konstigt.. Drömde bland annat att jag hade nån slags återförening med min högstadieklass, men det var några från min gymnasieklass där också.. o jag var gravid.. o sen kom Betty (våran katt) dit hit plötsligt.. Så henne fick jag ta med mig hem när det var dags för att gå.. Sen när jag kommer hem så bor hela min familj här hos oss.. Hmm.. skumt.. :-)
ja, ja.. sen ringde min telefon.. Anders som väckte mig..*elakt* hehe.. nej, det var väl inte jätte elakt.. Skulle ändå gått upp typ tio minuter senare el så.. Så det var helt okej.. så nu sitter jag alltså här o har ätit klart min frukost som bestod av en tallrik med a-fil o flingor och en karlssons fyrkant smörgås.. är alltså mätt o belåten. Skulle allt vara bra skönt o få krypa ner i sängen dra upp täcket o ligga o kolla på nån film o bara mysa, men det får bli sen när vi varit ute o luftat oss!

Nu ska jag gå o klä på mig lite bättre kläder.. Tror att det kan bli kallt o vara ute länge i bara mysbyxor.

Hoppas alla får en bra söndag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback