tisdag

Är inte så värst mycket kvar av tisdagen men i alla fall.. har varit en skaplig dag. Syster yster o barnen är här.. Ska sova här i natt o det är ju alltid mysigt.. Så barnen har ju precis lagt sig.. Lite spring upp o ner, men nu verkar det som det lugnat ner sig lite.. :-)

Annars så har jag inte hunnit med sådär jättemycke idag.. Gick upp sent idag. Eller jag gick upp o tog ut Bossi på morgonpromenad o sen så lade jag mig igen. Väckte Anders o sen låg vi o myste o pratade ganska så länge. Så underbart o ha någon som man verkligen kan prata med.. Han är verkligen det allra allra bästa som hänt mig, vet fasen inte hur jag klarade mig innan.. Men det i o f.. Jag har ju lugnat ner mig på alla sätt sen jag träffade honom. Så det är väl ett bevis på att han är bra för mig! :-)

Fasen vad jag kommer in på sånt jämt.. Hehe.. men jag skriver ju om allt som händer o det som är viktigt för mig o han är ju väldigt viktig för mig o han är inblandad i mycket som händer också..
Ja, så så är det!

imorrn ska jag förmodligen ta en liten tripp på stan.. Får se om det blir så.. Men det skulle vara trevligt.. Det värsta är att jag måste gå ensam då, o det är inte riktigt lika roligt.. Men vad ska man göra.. Hade ju gärna haft med mig Anders men vi tyckte att det var onödigt o skaffa hundvakt för en sån sak.. Måste ju ha det för viktigare saker som alla läkarbesök o så vidare..

Hmm.. nått mer som hänt då.. Nja, jag tror inte det..
Imorrn ska jag nog se till att ta en riktigt långpromend med Bossi också.. Känns som om hon har blivit lite lidande sista dagarna pga tidsbrist o välmående, men imorrn så!

Hoppas att ni haft en underbar dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback