trötthet

Fattar inte hur trött jag varit idag.. visst, jag vaknade tidigt men jag slumrade ju en stund till efter ett tag.. Jobbig värre är det i alla fall.. Kan knappt tänka på annat än att jag snart ska få gå o lägga mig.. Måste dock vänta en liten stund.. Kan inte gå ut med Bossi sista gången riktigt ännu..
Men efter att jag varit ute med henne så kan jag lova att det är sängen som hägrar!

Kollade mig i spegeln idag.. Alltså helkropp. inte allt för ofta som jag gör det nu för tiden.. Men i alla fall.. Fasen vilken mage jag börjar få! Det ska jag väl iof ha.. Är ju ändå en bit på vägen.. Har idag 53 dagar kvar till beräknad födsel.. Så jäkla coolt, men lite skrämmande.. :-)
Men det kommer säkert gå bra.. Känner att så länge jag har Anders vid min sida så är det inte mycket som jag inte klarar av. Han ger mig sån enorm trygghet i allt.. För att inte tala om den styrkan han ger mig. Ja, han ger mig så otroligt mycket så det finns fasen inte ord för det... Han är helt enkelt det bästa som hänt mig.. så är det med det!

Imorrn har vi en del som ska göras.. Vi ska hämta hem spjälsäng o bilbarnstol o vi ska ut i skogen med Bossi o pappa o Kitty, sen ska vi förmodligen hinna med att åka ut o umgås lite med Anders pappa..

På lördag ska vi på middag hos Anders föräldrar.. Fasen vad vi ska dit hela tiden.. hehe.. Men det är trevligt.. Skönt o känna att man är riktigt välkommen nånstans..
För det känner man verkligen där..

Nej, nu ska jag fixa i ordning mig lite så jag bara har att krypa ner när vi kommer in..
Bjuder på ett kort på Bossi igen!!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback