1:a advent, ensamhet och promenad...

1:a advent i dag... som säkerligen alla bloggat om så jag ska inte prata så mycket om det. Det blev inget med att tända ljus här hemma idag. Vi hittade inte våra ljus och sen började Anders jobba klockan två så det får vara tills i morgon.. Det är nog lika mysigt då skulle jag tro.. =)

Idag kände jag mig sådär ensam igen... Ringde mamma av misstag idag, skulle ringa Anders, men klickade på fel... så kan det gå när man håller på med för mycket på en gång... Iaf, hon o H var hos min syster o skulle äta middag, de hade varit nere på julskyltingen.. O jag var helt ensam.. Molly höll på att somna och vi var ute o gick i det tråkiga vädret.. *blä* Men, men.. det blir kanske bättre när vi flyttat till Mjölby... =)

Men jag o Molly har varit på en långpromenad i alla fall.. Molly somnade så gott efter en stund.. Så jag gick o gick o sen hoppa vi in på affären en snabbis innan vi gick hemåt för att hämta Bossi så fick hon följa med på resten av promenaden. Det var riktigt skönt, men kände när vi kom hem att även om det inte är kallt ute så blir det lite kyligt när man är ute en stund.

Snart ska jag väl börja tänka på middag till lillan. Själv tänkte jag äta när hon somnat. Då får hon all min uppmärksamhet tills det är dags för henne o sova.. =)
Tänkte att hon skulle få ta ett litet bad i kväll också... Det tycker hon ju så mycket om... Min lilla skrutta...
Hoppas på att hon sover lite bättre i natt också..
I natt vaknade hon flera gånger så jag fick springa upp o ner till hennes säng för att ge henne nappen som alltid lyckas hamna under henne.. *grrr* Så höll det på tills klockan fyra.. då orkade jag inte springa upp o ner längre, så då fick hon ligga i våran säng, mellan oss... stumpan...

Nehe... nu ska jag kolla runt lite...

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback