Fredag

Shit vad tiden flyger iväg! Helt sjukt! Jag vet att det är ett jäkla tjat om det, men det är verkligen så... Hinner fasen inte med längre... Men, men... vare sig jag hinner med eller inte så tickar tiden på... Så är det med det och inget att göra åt!

Var på BVC häromdagen för vägning+mätning och läkarkontroll på Molly... Gick så bra så.. Hon fick en OK stämpel även denna gång.. =) O hon vägde 8410 gram och var 67 cm lång.. min lilla tjej vad du växer fort! Allt såg så bra ut så det är inte klokt.. hehe...

Jag har också varit på vårdecentralen hos en sköterska på diabetesmottagningen.. Det var en kontroll eftersom jag hade grav.diabetes. Men det såg också bra ut. Mina värden var låg så bra så...
Tänkt vad bra allt kan vara ibland.. =)

Annars då... Mollys tand syns nu... så gulligt så det är inte klokt, men aj vad ont det gör när hon gnagar på oss... haha...Det kliar ju såklart så hon gnagar på allt hon kommer åt ungefär... Skruttan..

Just nu sover hon min lilla ängel.. Skönt för henne... Skulle också vilja slummra en liten stund, men för det första så har jag så svårt att somna bara sådär.. Blir lite för rastlös.. O för det andra så får jag så ont i huvudet och blir nästan mer trött av o sova en liten stund såhär på dan.. O för det tredje så sover nog inte Molly så länge så det är ingen ide att jag lägger mig...

Men det finns massor som jag skulle kunna göra nu medan hon sover, men orkar inte riktigt ta tag i något...
Ähh.. det kan ju vara så ibland..

På söndag är det farsdag, men Molly (läs: jag) har inte köpt något till Anders ännu.. Får se om vi tar en liten runda ner till stan i morgon eller så... Fasen skulle gått igår, men glömde bort det o när jag kom på det så var klockan så mycket att det inte var någon ide...

På söndag ska vi även åka till AnneLie.. Som bossi kommer ifrån.. Hälsa på lite och visa upp Bossi... hehe.. får se vad hon tycker om henne...

Nej, nu ska jag väl ta mig i kragen o fixa lite här...

Ha det bra!!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback